Redovisning september
Wow, hela 64 filmer såg vi denna månad! Bäst var väl Riddick som man fick se på bio (inte för att filmen var den bästa i månaden, men gratis bio är alltid nice! ;P)
Har för länge sedan slutat vara nervös över om vi ska klara vårt uppdrag eller inte. Nu har vi hela 536 filmer sedda i år när vi får in i oktober. Känns rätt lugnt. Vi har börjat se på serier nu istället, Lost bland annat. Men än är det inte över, vi fortsätter!
September
30/9
The Crow (IV)
27/9
Matrix Reloaded (S)
Matrix Revolution (S)
26/9
Matrix (S)
Sagan om de Två Tornen (F)
Sagan om Konungens Återkomst (F)
25/9
Sagan om Ringen (F)
Timeline (S)
The Philadelphia Experiment (IV)
24/9
Dreamcatcher (S)
Hostage (IV)
23/9
Silent Witness (S)
22/9
First Wives Club (F)
21/9
Oblivion (S)
Semestersabotören (S)
20/9
Dödligt Vapen 3 (IV)
Roadkill (S)
19/9
Get Smart (F)
18/9
The Rocketeer (S)
17/9
Windtalkers (S)
Moby Dick (IV)
16/9
Parents (IV)
15/9
Steal (IV)
14/9
Jeepers Creepers (IV)
Vampires (S)
Switchback (S)
Dolt Under Ytan (S)
13/9
Behind Enemy Lines (S)
Collateral (IV)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (F)
Kärlekens Slöja (IV)
Volcano (S)
12/9
Ocean's Eleven (F)
Stash House (IV)
11/9
Basic (S)
Armageddon (F)
Robotar (S)
10/9
Spartan (IV)
Stranger Than Fiction (F)
9/9
Sucker Punch (IV)
El Mariachi (IV)
Hobo With a Shotgun (S)
Riddick (S)
8/9
Demolition Man (S)
Tio Små Indianpojkar (S)
The Messenger (IV)
Cleaner (S)
6/8
Livet Går Vidare (IV)
Extremt Högt och Otroligt Nära (IV)
Confessions of a Dangerous Mind (IV)
Svanprinsessan (S)
Youth & Revolt (S)
5/9
Dödsmärkt (IV)
Just Like Heaven (F)
4/9
Shooter (S)
Ta Fast Tjuven (IV)
Pelikanfallet (S)
3/9
Sniper (IV)
Cube Zero (IV)
2/9
Fredsmäklaren (S)
The Men Who Stares at Goats (S)
1/9
Ritualen (IV)
Exam (S)
Redovisning Augusti
Det blev faktiskt hela 63 filmer i augusti! Vi tog igen 1 film, wohoo! Vi såg en bra dokumentär, "Indie Game - The Movie" och så en film om cykelbud, "Premium Rush", annars inget som stod ut något avsevärt.