November
30/11
Hush (S)
29/11
The Alzheimer Case (IV)
28/11
The Ring Two (IV)
27/11
Donner Pass (IV)
The Ring (S)
Robin Hood (S)
26/11
Conspiracy Theory (S)
Primer (S)
25/11
Munger Road (S)
The Messenger (IV)
Falskt Alibi (S)
Sudden Death (S)
24/11
Croupier (S)
Vanished (S)
23/11
The Quiet (S)
Ronin (S)
22/11
Stulen Lycka (S)
The Mask (S)
Ricochet (S)
21/11
Wall - E (F)
Monsters. Inc (F)
Sjätte Sinnet (F)
Iron Man (S)
Tropic Thunder (F)
20/11
Four Brothers (S)
Death Sentence (S)
Flawless (IV)
19/11
Missing (S)
Trust (IV)
18/11
Pongo & De 101 Dalmatinerna (F)
Aristocats (F)
Miss Secret Agent (F)
Hercules (S)
17/11
Asterix i Britannien (S)
16/11
Asterix och de 12 Stordåden (S)
15/11
In Tranzit (S)
14/11
Space Cowboys (S)
13/11
Green Lantern (IV)
Scott Turrow's Innocent (S)
The Good Girl (IV)
12/11
Polisskolan 2 (S)
Bee Movie (S) (Tack för tipset Linda!)
11/11
Planet of the Apes (S)
Patrioten (S)
Capricorn One (F)
Timecrimes (F)
Contaigon (S)
När Lammen Tystnar (S)
9/11
Next (S)
8/11
Den Edsvurna (S)
5/11
Valkyria (S)
The Great Raid (S)
4/11
Hitler: The Rise of Evil (S)
3/11
Franklyn (IV)
2/11
The Return of the Man from U.N.C.L.E (S)
1/11
Hit & Run (S)
Der Untergang (S)
Man of Steel (IV)
Redovisning oktober
Det blev iaf 56 filmer i oktober (plus två halva filmer som vi ska se klart, men då räknas de ju i november. De bästa filmerna man ser nu för tiden är dem man sett tidigare.. Folk har undrat över den tjocka texten och varför vissa titlar har det. När vi ser nya filmer vi aldrig sett tidigare får de fet text, medan filmer vi har sett tidigare får vanlig text. Något att tipsa om från denna månad? Star Trek (från 2009) var väldigt bra, och Italien Job, The Lincoln Lawyer, Mother's Boys (var ganska otäck faktiskt).
Hur ligger vi till då mot vårt mål? Bara två månader kvar. 107 filmer kvar. I snitt måste vi se 53,5 filmer per månad. Ingen fara, men runt jul och nyår kanske man inte ser så mycket film.. Stay tuned!