Juli
31/7
Broken Arrow (IV)
Beslut utan återvändo (S)
30/7
2:13 (S)
Contaigon (F)
29/7
Lockdown (S)
28/7
Hard to Kill (IV)
27/7
Resident Evil (S)
26/7
Harry Potter and the Deathly Hollows, I (F)
Harry Potter and the Deathly Hollows, II (F)
Phantoms (IV)
Will Hunting (F)
Sahara (S)
25/7
En Riddares Historia (S)
24/7
Chaos (S)
Precinct 13 (S)
Last man standing (IV)
23/7
The Lookout (S)
World War Z (F)
22/7
The Thing (F)
Madhouse (S)
21/7
The Other Man (IV)
Day of the Dead (S)
The Thing (S)
20/7
The One (S)
Outlander (S)
19/7
Unknown (S)
Hard Rain (S)
16/7
Dead Man Down (S)
14/7
Traitor (IV)
The Bounty Hunter (S)
U.S Marshals (S)
13/7
Evil Dead (S)
10/7
Expandebles II (IV)
Saw II (IV)
9/7
Hackers (IV)
Foolproof (S)
Drop Zone (S)
8/7
Desperate Hours (S)
7/7
Minority Report (S)
Domestic Disturbance (S)
6/7
Out of Time (S)
They (IV)
They (IV)
5/7
Surveillence (B)
The Hitcher (S)
4/7
Wrath of the Titans (IV)
Enemy of the State (S)
Blackout (S)
3/7
Taking Lives (S)
Frailty (IV)
2/7
The Time Machine (IV)
A Sound of Thunder (S)
The Last Excorcism (S)
1/7
The Killing Room (S)
Captivity (IV)
Harry Potter och Fenixordern (S)
Redovisning Juni
Wow, ingen blev mer förvånad än vi när vi upptäckte att vi faktiskt såg 58 filmer den här månaden. För att hålla jämna steg skulle vi behöva se 60. Trots midsommar, häng på landet, kompisar som kommer över och framför allt sommar och sol har vi alltså klarat vårt mål (nästan). Det hjälpte upp räätt rejält att vi skaffade Netflix 26/6. Jag tror att juli kommer bli en väldigt bra månad för oss. Några filmer jag vill tipsa om? "High Heels and Low Lifes", "The Full Monty" (om det finns någon som inte sett den). Watch out for "Dracula 2000", "Choose" och "The Gate"